۰

عناوین جدید ماه آوریل ۲۰۲۱ در سرویس Xbox Game Pass

Xbox Game Pass

مایکروسافت موج بعدی عناوینی را که در ماه آوریل به Xbox Game Pass می آیند اعلام کرده است ، در حالی که این شرکت همچنین مشخص کرده است که کدام بازی ها نیز این سرویس را ترک می کنند. علاوه بر این ، شش عنوان Game Pass دیگر دارای Xbox Cloud Gaming هستند. اولین بازی های Xbox Game Pass برای ماه آوریل شامل GTA V ، Zombie Army 4 و NHL 21 و سایر موارد بود.

MLB The Show 21 با اضافه شدن موارد جدید به Xbox Game Pass ، اکنون در کنسول و فضای ابری قرار دارد. این اولین ورودی این سری است که به Xbox وارد می شود.

سرویس Xbox Game Pass

اواخر این هفته ، بازی مستقل Phogs! در ۲۲ آوریل در Game Pass برای رایانه های شخصی منتشر می شود. این بازی پازل و ماجراجویی بازیکنانی را کنترل می کند که یک جفت سگ را که توسط شکم  به یک دیگر متصل شده اند را کنترل می کنند.

در تاریخ ۲۸ آوریل ، بازی دایناسوری Second Extinction روی کنسول ، رایانه شخصی و فضای ابری به Game Pass می آید. این یک بازی در حال توسعه است که از طریق برنامه Game Preview در دسترس است. در تاریخ ۲۹ آوریل ، نسخه اصلی Destroy All Humans! برای کنسول ، رایانه شخصی و فضای ابری به Game Pass می آید ، در حالی که Fable III و Fable Anniversary در تاریخ ۳۰ آوریل به Cloud Game Pass می آیند.

Xbox Game Pass

بازی هایی که در تاریخ ۳۰ آوریل از لیست Game Pass خارج می شوند عبارتند از: Endless Legend (PC) ، For the King (کنسول ، رایانه شخصی ، فضای ابری) ، Fractured Minds (کنسول ، فضای ابری) ، Levelhead (کنسول ، رایانه شخصی ، فضای ابری) ، Moving Out (کنسول) ، رایانه شخصی ، فضای ابری) و Thumper (رایانه شخصی).

Xbox Game Pass

لیست بازی هایی که در ۳۰ آوریل از این سرویس حذف می شوند :

  • Endless Legend (کامپیوتر)
  • For the King (کنسول, کامپیوتر, فضای ابری)
  • Fractured Minds (کنسول, فضای ابری)
  • Levelhead (کنسول, کامپیوتر, فضای ابری)
  • Moving Out (کنسول, کامپیوتر, فضای ابری)
  • Thumper (کامپیوتر)

بازی های جدید کنترل لمسی برای Game Pass شامل Banjo-Kazooie ، Battle Chasers: Nightwar ، Killer Queen Black ، Overcooked 2 ، Wreckfest و Double Dragon Neon است. اینها به ۵۰ عنوانی اضافه می شوند که قبلاً با کنترل های لمسی برای پخش جریانی قابل پخش بودند.

Xbox Game Pass Xbox Game Pass Xbox Game Pass Xbox Game Pass

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *